رژیم


چند روز پیش با دختر بزرگم نشسته بودیم پای اخبار تلویزیون. اون راجب انقلاب و رژیم سوال میکرد منم به همون اندازه ای که اطلاعاتم به روز بود و میدونستم جوابش رو می دادم . خلاصه گرم صحبت کردن بودیم و مرتب تو صحبتمون گاهی لغت رژیم  به کار میرفت. دختر کوچیکم که از اول پای صحبت نبود و سنش هم به درک این مسائل قد نمیده بعد این که هاج و واج مارو نگاه میکرد حوصلش سر رفت و گفت: بابا..... بدون رژیم گرفتن هیچ کس لاغر نمیشه خودتونو خسته نکنید . من و دختر بزرگم  نگاهی با تعجب به هم کردیم بعدم چنان خندیدیم که دل درد گرفتیم .خلاصه که خیلی جالب بود . واقعآ خوش به حال بچه ها دنیایی دارند .

( از این به بعد باز هر سری که وقت کنم حتمآ می نویسم. )
نظرات 2 + ارسال نظر
بیژن شنبه 12 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ http://foreignlyrics.persianblog.com/

سلام حالتون چطوره من بلاگی در مورد کریس دی برگ دارم.البته کم آپدیت میکنم ولی اگه دوست داشتید سر بزنید

رامین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ

salam chetorid? weblogetoon kheili mozoohaye jalebi dare age msihe ye kam dar morede moshkelate javanan tozi bedin mer30 byeye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد